wtorek, 1 września 2015

Chciałbym, ale się boję!!! w RadioJAZZ.FM


Kiedy latem zeszłego roku kończyłem 3-letnią przygodę z RadiemJAZZ.FM mogłem z satysfakcją spojrzeć za siebie. Prawie tysiąc fanów audycji na Facebooku i tych najważniejszych obecnych co tydzień przed głośnikami; dziesiątki gości w tym tak wybitnych jak Aga Zaryan, Zbigniew Namysłowski, Marcin Wasilewski, Adam Bałdych i wielu, wielu innych; kapitalne chwile, gdy wydarzenia wyłamywały się ze scenariusza i wprawiały nas wszystkich w osłupienie bądź rozbawienie. Ach, łza się w oku kręci, gdy się wspomni wszystkie miejsca, z których nadawaliśmy: od mieszkania babci Naczelnego, przez bunkier na Mokotowie, po wspaniały pałac Szustra. Wszystko co piękne jednak w życiu musi się kiedyś skończyć zatem żegnałem się z RadiemJAZZ.FM bez żalu, zwłaszcza że czułem, że nie jest to pożegnanie na zawsze.

Na początku nic nie zapowiadało zmartwychwstania radia, ale z czasem siła zgromadzona w zespole przez Jurka Szczerbakowa i Rocha Sicińskiego przemówiła. Powstał pomysł fundrisingu zrealizowany z rozmachem i dzięki Wam, naszych słuchaczom, uwieńczony wspaniałym sukcesem! Dzięki temu, pod przewodnictwem Barnaby Siegela wracamy teraz na antenę i... wracam też ja, skromny Jaś Konsola, na wiecznej misji psucia (nieumyślnie!) wyposażenia studia i rozchmurzania Waszych znękanych duszyczek jazzową gawędą.

Wracam, ale już nie sam. Od jakiegoś czasu moim marzeniem była audycja prowadzona w duecie, tak aby oddać atmosferę przeżywania muzyki w dobrym towarzystwie. Bez innych ludzi bowiem - takie mam głębokie przekonanie - jazz nie smakuje nawet w połowie tak dobrze jak wtedy, gdy dzielimy go z innymi. Stąd wielka moja radość na naszą wspólną pracę z Rochem Sicińskim i myślę, że jeśli tylko dołączycie do nas Wy słuchacze, czeka nas wiele niezapomnianych, razem spędzonych wieczorów.

Zapraszamy do RadioJAZZ.FM w każdy WTOREK od 20.00 do 21.00 na audycję CHCIAŁBYM, ALE SIĘ BOJĘ!!!

Maciej Nowotny
Editor
Polish Jazz Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...